Τρίτη 22 Μαΐου 2007

CRASH!!!!!!!!

Ένα crash στον υπολογιστή μου, μού στέρησε τη χαρά της επικοινωνίας μαζί σας. Έχουν δίκιο οι αναρχικοί που λένε «ότι αν σας κόψουμε το ρεύμα πεθάνατε». Ένα καλό format και ξανά μανά Install όλα τα προγράμματα και voila με pixels και html μπροστά σας. Blackangel μπαστούνι. Μου έλειψε το blog. Είναι η ψυχοθεραπεία μου, τα χάπια μου, όταν «φορτώνω». Και δυστυχώς φορτώνω συχνά με όσα βλέπω να γίνονται γύρω μου. Φοράω τη μαύρη στολή του ζούπερμαν και είμαι έτοιμος για νέες περιπέτειες στον θαυμαστό κόσμο του Ελλαδιστάν. ΧΡΟΥΤΣ (ήχος από το μαύρο μαστίγιο μου). ΟΛΕ :-)

So you think you can dance?

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύω θα φορτώσεις διαβάζοντας το παρακάτω.

.
Για το καλό σας,
για την ασφάλειά σας,
για την παγκόσμια ειρήνη.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=803910&lngDtrID=245

Χέ! Χέ! Χέ! που λές και σύ.

Φιλικά
ipsilon

Blackangel είπε...

Αγαπητέ/ή Ipsilon (προσδιόρισε αν θες το φύλλο σου) συγνώμη που άργησα να σου απαντήσω αλλά δεν μου ήρθε ειδοποίηση στο email μου (blackangel@freemail.gr). Ακόμα προσπαθώ να “συνεφέρω” τον υπολογιστή μου.

Είναι δεδομένη η πολιτική ισχύος της ιμπεριαλιστικής μηχανής της Αυτοκρατορίας. Δεδομένο επίσης είναι ότι ο επόμενος στόχος ακούει στο όνομα ΙΡΑΝ.

Τελικά όλες αυτές οι περιοχές του πλανήτη μας που έχουν “πλούτο” (κοιτάσματα πετρελαίου, διαμάντια, ναρκωτικά κλπ) είναι καταραμένα και οι κάτοικοι τους δις καταραμένοι.

Τι να πω? Για μια άλλη φορά θα παρακολουθήσουμε ένα “ωραίο” video game. Και το χειρότερο από όλα? Αρχίζουμε να το συνηθίζουμε. Μας έγινε έξις Δευτέρα φύσις.

Αλλά τι μας νοιάζει μωρέ. Ας είμαστε εμείς καλά. Σε αφήνω τώρα γιατί αρχίζου οι μεσημεριανές κουτσομπολίστικες εκπομπές τις οποίες παρακολουθώ ανελλιπώς ως άσκηση ένταξης μου στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο (κάποιος με ονόμασε περιθωριακό και δεν μου άρεσε).

Θα τα ξαναπούμε, μείνε συντονισμένος/η (κατάλαβες γιατί σου ζητάω να διευκρινήσεις το φύλλο σου/αν θες πάντα).

Ανώνυμος είπε...

.
Στο τέλος,
οι σκεπτόμενοι ίσως θα τεθούν από μόνοι τους στο περιθώριο,
μη συμβιβαζόμενοι με την όλη κενότητα που κατακλύζει τα πάντα

Ρίξε μια ματιά και στο ακόλουθο,
(αν δεν έχεις ρίξει ήδη).

http://www.enet.gr/online/online_fpage_text/id=72586444

...Αναξιοπρεπέστατοι, ...σε αυτήν τη σκυλαδοκρατούμενη χώρα...

Τι πένα !!!

Φιλικά
ipsilon (o)

Blackangel είπε...

Είμαι fan του Ναυτίλου ipsilon.

Θενκς ενυγουει :-)

Πολύ "γλίτσα" ρε παιδί μου.

Πάρα πολύ.