Σάββατο 11 Αυγούστου 2007

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΓΟΡΓΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΕΣ

Ετοιμάζομαι να φύγω για ολιγοήμερες διακοπές με τα θηριάκια μου.

Δεν κρατιούνται.

Παρόλο που ο αδελφός Στέλιος προσπαθεί να με δελεάσει με πάρτυ και καυτά κορίτσια έτοιμα για όλα, η γυναίκα μου εκεί. ΑΚΛΟΝΗΤΗ!! Δεν πείθετε με τίποτα.

Επ’ ευκαιρίας θέλω να πουλήσω και το jet ski μου. Φαίνεται ξεκάθαρα στην παρακάτω φωτογραφία:

Όσοι από εσάς θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου δεν έχετε παρά να εφαρμόσετε την μέθοδο της παρακάτω φωτογραφίας (τα spam mail θα τα σπάω) :

Στις διακοπές συνηθίζω να διαβάζω ελαφριά λογοτεχνία. Παλιά με ένα ΑΡΛΕΚΙΝ ξεχνιόμουν (και μια φίλη μου - ονόματα δεν λέμε σπίτια δεν κλείνουμε - ανακάλυψε την φύση της σε αυτά τα μεγαλουργήματα της έντυπης τέχνης). Το κακό, είναι, ότι βιβλία έχω στο σπίτι τα έχω διαβάσει. Και έτσι αναγκάστηκα και ζήτησα από τον Pamal μερικά. Δεν έχω παράπονο πάντως. Το παιδί σκίστηκε και μου πρόσφερε ότι είχε πρόχειρο στην βιβλιοθήκη του:















Μια από τις φοβίες που έχω όταν κολυμπάω, είναι να μην συναντήσω καμία φάλαινα:

αλλά και γοργόνες:

Με τις τελευταίες αντμετωπίζω το εξής σπαστικό πρόβλημα. Δεν μπορώ ούτε να τις γαμήσω, ούτε να τις φάω.


Υ.Γ. Διάβασα τις προάλλες ότι μια πολύ δυσάρεστη έκπληξη περίμενε μια Ισραηλινή η οποία αγόρασε ένα πακέτο τσιχλόφουσκες από ένα περίπτερο, και βρήκε ένα αυτοκόλλητο με ένα ναζί στρατιώτη μέσα στη συσκευασία. Το αυτοκόλλητο απεικόνιζε ένα ναζί στρατιώτη με τη στολή του και το περιβραχιόνιο με τη σβάστικα.

Καλά και αυτή η ξανθιά, τόσα περίπτερα γύρισε, σε αυτό που ανήκει στον yban πήγε και ψώνισε; Ψώνισε από σβάστικα που λένε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: