Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

Zorro, Batman και…..εναερίτες

Ήθελα να γράψω για τα προχθεσινά γεγονότα που αφορούσαν την άνανδρη σύλληψη των εναεριτών της ΔΕΗ από τους ταγμασφαλίτες της κυβέρνησης. Αλλά για ποιο λόγο να το πράξω? Βαρέθηκα να γράφω τα ίδια και τα ίδια. Τι να πω? Ότι βγήκα αληθινός όταν έλεγα ότι οι κάμερες δεν έχουν σκοπό την ασφάλεια μας αλλά τον έλεγχο μας? Ότι η κυβέρνηση καθιερώνει την τρομοκρατία της εξουσίας και τη λογική του μεγάλου αδελφού? Ότι η κίνηση των εναεριτών να καλύψουν τις κάμερες ήταν συμβολική? Ότι δεν φορούσαν μάσκες και ότι οι μπάτσοι τους παρακολουθούσαν συλλαμβάνοντας τους αργότερα (και όχι την ώρα του «αδικήματος) έξω από τον συνδικαλιστικό τους χώρο (με τη μέθοδο της παρακολούθησης λες και ήταν οι χειρότεροι εγκληματίες)? Τι να πω για αυτή την κυβέρνηση? Ότι και να πω και να γράψω θα καταντήσω στο τέλος γραφικός και λαϊκιστής.



Για αυτό και θα μιλήσω για άσχετα θέματα. Θα σας μιλήσω για τους αγαπημένους μου ήρωες. Όταν ήμουν μικρός (μεταξύ μας, έχω μεγαλώσει μόνο βιολογικά), μου άρεσαν πολύ οι


Zorro:



και Batman:



Δεν αγαπούσα άλλους ήρωες. Οι Ζούπερμαν και Ζπάιντερμαν π.χ.ήταν πολύ αμερικλάνοι για τα γούστα μου και φορούσαν πολύχρωμες κιτς στολές (ήμαρτον με αυτό το σώβρακο πάνω από το παντελόνι). Ενώ τόσο ο Ζορρό, όσο και ο Μπάτμαν, είχαν σούπερ στολές, ΟΛΟΜΑΥΡΕΣ, φορούσαν ΜΑΣΚΑ και το κυριότερο ενέπνεαν ένα σκοτεινό ουμανισμό. Και οι δύο είχαν διπλή ζωή (το πρωί μαθήτρια το βράδυ πόρνη), εκδήλωναν την οργή τους και είχαν εκδικητικές τάσεις απέναντι στους κακούς. Εκείνο όμως που μου άρεΖε πιο πολύ ήταν ότι «εχθροί» τους ήταν το κατεστημένο, η εξουσία και όχι τέρατα και άλλες βλακείες. Και φυσικά το γεγονός ότι δεν είχαν υπεράνθρωπες δυνατότητες αλλά ήταν κοινοί θνητοί με μόνο υπεράνθρωπο στοιχείο την……..ψυχή τους.

Ε, από προχθές, προστέθηκαν στη συνείδηση μου νέοι ήρωες (οι κακοί είναι πάντα οι ίδιοι) που φοράνε μαύρα και έχουν όλα τα στοιχεία που προανέφερα.

ΟΙ ΕΝΑΕΡΙΤΕΣ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: