Τρίτη 15 Απριλίου 2008

Ποτ πουρέ

Μια κινέζικη παροιμία λέει πως μία ντόπα ίσον 1000 αρσιβαρίστες.

20.000 παναθηναϊκοί διαμαρτυρήθηκαν προχθές και η T-Shirt δεν έδειξε ούτε ένα πλάνο. Άλλαξε t-shirt ο Ιωάννης και έβαλε το κανάλι του αλλιώς.

Διάβασα: «Απαισιόδοξοι οι πολίτες για την ακρίβεια». Κοψοχέρηδες όλου του κόσμου ενωθείτε.

Διάβασα επίσης (πρέπει να το κόψω το ρημάδι αφού με «χαλάει»): «Τον κίνδυνο νέων κοινωνικών αναταραχών λόγω της ανόδου των τιμών των τροφίμων επισήμανε ο πρόεδρος του Οργανισμού Τροφίμων και Γεωργίας του ΟΗΕ (FAO) Ζακ Ντιούφ που τόνισε ότι για τον λόγο αυτό πρέπει να μειωθούν σημαντικά οι τιμές.» Κάτι πρέπει να κάνει η Διεθνής κοινότητα με αυτούς που πεινάνε. Δεν πεθαίνουν αμέσως. Άσε που απομυζούν το περίσσευμα των κρατών υπό ευημερία. Για τον Μπους είναι μισή ώρα «δουλειά».

5 χρόνια κατοχής λέει, έκλεισαν οι Αμερικάνοι στο Ιράκ. Τώρα αυτό γιατί μας το είπαν? Για να τους πούμε «να τα εκατοστήσουν»? Ξέρετε πως θα είναι η τούρτα, Ε? 5 Ιρακινοί (συμβολικό νούμερο) σε κύκλο, θα έχουν κεριά στο στόμα τους και πεζοναύτες θα προσπαθούν να τα σβήσουν με χειροβομβίδες (τέτοιες μαλακίες γράφω και να δεις που θα το κάνουν).

Θρύλε γερά πάρτο στα χαρτιά (παλιά μου τέχνη κόσκινο). Σιγά μην δεν τα έγραφα και ας κινδυνεύω να με διαβάζουν μόνο 30.000 σύμφωνα με την Πράσινη και 8.000 σύμφωνα με το Derby. Ο κίτρινος τύπος θα μετονομαστεί πράσινος.

«Πανηγυρική επανεκλογή του Σίλβιο στην Ιταλία». Άμα λέω εγώ ότι η Ευρώπη είναι πιο συντηρητική και από τη συντήρηση του ψυγείου μου. Βέβαια για του λόγου τα αληθές, έκανε και ο Πρόντι τις μαλακίες του. Εκείνο που με τσαντίζει είναι ότι δεν έχει κανένα πολιτικό πρόεδρο η ομάδα μου στην Ιταλία Juventus-Olympiakos: 7-0 (όχι θα το ξέχναγα νομίζετε. Κάθε πρόπερσι και καλύτερα).

«Πέφτει» λέει ο Τσίπρας σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσκοπήσεις. Να υποπτευθώ με τον ίδιο τρόπο που ανεβηκε? Υπάρχει περίπτωση τα καρτέλ εξουσίας να αφήσουν αριστερό κόμμα να ορθοποδήσει? Καλά κάνει και μιλάει το ΚΚΕ ακόμα για επανάσταση («δεν μπορώ τώρα έχω φροντιστήριο» παλιό ανέκδοτο που κυκλοφορούσε στην ΚΝΕ στα χρόνια μου).

«Αντιμέτωποι με τη χειρότερη ανθρωπιστική κρίση από το 1967 βρίσκονται οι κάτοικοι στη Λωρίδα της Γάζας, συνέπεια του συνεχιζόμενου αποκλεισμού από τις ισραηλινές αρχές.» ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΜΙΛΑΜΕ. Θέλουν να ζήσουν ελεύθεροι στην πατρίδα τους. Άκου πράγματα. Μια ατομική βομβίτσα και καθαρίσαμε Κε Μπους. Να χαρώ εγώ ευαισθητοποιημένη διεθνή κοινότητα. Αλλά τι λέω τώρα? Αυτή ασχολείται με το…..Θιβέτ. Τους έπιασε ο καημός για τους μοναχούς μοναχούς. Μην αφοδεύσω στις γλάστρες του Λευκού Οίκου Ανοχής και στον Κήπο των Βρυξελλών που θέλετε την ανεξαρτησία περιοχής της Κίνας. Να ελευθερωθεί η Βαρκελώνη και η Ιρλανδία πρωτίστως για να δώσει το καλό παράδεγμα η Δύση. ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΜΕΣΩ MAIL ΓΙΑ ΤΟ ΘΙΒΕΤ, ΣΤΕΙΛΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ «ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΛΕΣΤΙΝΗ» ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΩ. Πρόβατα ε πρόβατα.

«Συμμετέχοντας στην αντιτρομοκρατική παράνοια και υστερία, που έχει καταλάβει το μεγαλύτερο μέρος της Δύσης, η Ελλάδα πρόκειται να ξεκινήσει την καταγραφή των δακτυλικών αποτυπωμάτων από παιδιά ηλικίας 6 ετών και άνω.» Εεεεεεε, τα παιδιά μου είναι 9-10 χρονών αντίστοιχα μαλάκες. Σας ξέφυγαν. Που να τα φέρω για τα δακτυλικά αποτυπώματα? Έχετε μια αδυναμία στα «δάκτυλα» εξάλλου έτσι? Ο γιος μου παίζει με Pokemon και οι κόρες μου με Barbie. ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ.

Είμαι ένας πόρνος σύμφωνα με τον Άνθιμο τον παπά. Έχω κάνει σεξ εκτός γάμου. Μπορεί κάποιος να τον ενημερώσει ότι απλά δεν υπάρχει σεξ εντός γάμου? Αιμομιξίες θα κάνουμε τώρα?

«Μαλάκας γεννήθηκα, δεξιός θα πεθάνω». Μόλις βρω τοίχο, μα τον Δαλάι Λάμα θα το γράψω.

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΜΥΚΟΝΟ ΑΔΕΛΦΙΑ.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΑΓΙΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ:

Ο ΚΙΝΓΚ ΚΟΝΓΚ ΠΕΘΑΝΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: