Τρίτη, 26 Ιουνίου 2007

Οι περιπέτειες μιας "βουνάρας"

Το περιστατικό που θα διαβάσετε είναι αληθινό. Συνέβη σε μια πολύ όμορφη :-) φίλη μου, την Κατερίνα.

Το πάθημα της, μαθημας σας (μας).

Παραθέτω αυτούσιο το κείμενο όπως στάλθηκε από την ίδια στα ΜΜΕ:

"ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ!!!

Ονομάζομαι Κατερίνα Κ. και θέλω να γνωστοποιήσω την “ περιπέτειά μου” για να δεί κανείς τι μπορεί να πάθει (ή έχει πάθει και δε το ξέρει) με τις νέες τηλεφωνικές υπηρεσίες των τραπεζών και να προφυλαχθεί!!!
Η ταλαιπωρία που υφίσταμαι ξεκινάει από την ημέρα που δέχτηκα ένα τηλεφώνημα στην οικία μου για να εκδώσω πιστωτική κάρτα γνωστής κι αξιόπιστης τράπεζας. Ακούγοντας τους όρους και το όνομα της τράπεζας δέχτηκα και συμφώνησα να έρθει courier στο σπίτι μου, να πάρει τις απαραίτητες υπογραφές μου κι ένα φωτοαντίγραφο της ταυτότητας και του εκκαθαριστικού μου για το σκοπό αυτό.
Όλα πήγαν καλά, έγινε τηλεφωνική επιβεβαίωση για την κάρτα και έπειτα από κάποιο διάστημα παρέλαβα την πιστωτική μου κάρτα ταχυδρομικώς.
Πέρασε λίγος καιρός και μια μέρα παρέλαβα, σπίτι μου πάλι, ένα φάκελο από άλλη γνωστή Τράπεζα όπου με ενημέρωνε για ένα καταναλωτικό δάνειο στο ονομά μου και τις δόσεις του!!! Εμβρόντητη προσπαθώ να ενημερωθώ για το τι συμβαίνει, παραπέμπομαι σε κατάστημα της εν λόγω τράπεζας όπου μαθαίνω ότι πράγματι έχει εκδοθεί ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ & με τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΥ, καταναλωτικό δάνειο ύψους 4000Ευρώ σε κατάστημα στην Γλυφάδα της Αθήνας!!! (εγώ κατοικώ κ εργάζομαι στο Ηράκλειο Κρήτης). Κάποια στιγμή πίστεψα ότι τρελάθηκα.....και δεν ήμουν μόνο εγώ που άρχιζα να αμφιβάλλω, αμφέβαλλε κι η τράπεζα…. Συνέρχομαι όπως όπως από το μεγάλο ΣΟΚ και προσπαθώ να θυμηθώ ΠΟΥ είχα δώσει προσωπικά στοιχεία…
Ψάχνοντας πληροφορίες για το δάνειο ανακαλύπτω ότι πρόκειται για αγορά ειδών σπιτιού σε Αθηναϊκό κατάστημα!!! Επιμένοντας στην έρευνα βρίσκω τη διεύθυνση παράδοσης είναι και πάλι στην Γλυφάδα, τηλεφωνώ εκεί, το σηκώνει μια κυρία, κι ως εκ θαύματος αναγνωρίζω τη φωνή και λύνεται το μυστήριο!!!!
Πρόκειται γαι την υπάλληλο που μου είχε τηλεφωνήσει για την πιστωτική κάρτα!!!!! Βέβαια δε μπορούσε να μιλήσει εκείνη τη στιγμή κι έτσι έκλεισε βιαστικά...Τηλεφωνώ στην εταιρεία της υπαλλήλου…δεν την βρίσκω…..επιμένω για ώρες…ΘΕΛΩ ΕΞΗΓΗΣΗ!!! Την βρίσκω το απόγευμα στο προσωπικό της τηλέφωνο, αρχίζει να κλαίει…..ομολογεί τη πράξη… μου ζητάει συγγνώμη…υπόσχεται να εξοφλήσει το ποσό άμεσα..... με παρακαλεί να μην της κάνω κακό γιατί “αργοπεθαίνει άνθρωπός της” κτλ. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου όμως έρχεται μια μικρή σκέψη…”αν όντως το ξεπληρώσει…αμέσως , αν…άνθρωπος είναι….ανάγκη είχε…λες να…” Η επόμενη μέρα δυστυχώς έρχεται να επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά, ότι δεν υπάρχει φιλότιμο, ανθρωπιά ..ήθος….τίποτα…τίποτα….
Ψάχνοντας πάλι, αυτή τη φορά στο σύστημα Τειρεσίας, ανακαλύπτω ότι πέρα από το δάνειο που ομολόγησε ότι έχει συνάψει στο ονομά μου, υπάρχει και μια πιστωτική κάρτα (της ίδιας Τράπεζας με το δάνειο) η οποία είναι χρεωμένη ΦΟΥΛ (≈2000Ευρώ), με αγορές και πάλι στην Αθήνα σε διάφορα εμπορικά καταστήματα και με υπεραναλήψεις ποσών πέραν του ορίου της κάρτας .!!!!!!!! Για την κάρτα αυτή δεν μπορούσα να ενημερωθώ αφού είχε δώσει στη τράπεζα τη δική της διεύθυνση (την ίδια διέυθυνση με αυτή της παράδοσης των ειδών σπιτιού) και παραλαμβάνοντας το πλαστικό εκείνη.
Εν ολίγοις μια υπάλληλος καταχράστηκε τα προσωπικά μου στοιχεία, πλαστογράφησε την υπογραφή μου και την υπόσταση μου, τα αρχεία της εταιρίας της και έβγαλε καταναλωτικό δάνειο και πιστωτική κάρτα με ΧΡΕΩΣΤΗ εμένα…έτσι απλά κι εύκολα
Προφανώς (και παρανόμως) η εταιρία που πούλησε τα είδη σπιτιού δε χρειάστηκε ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ Ή ΓΝΗΣΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ του πελάτη, όπως εξάλλου και η γνωστή κι αξιόπιστη κατά τ άλλα Τράπεζα που προχώρησε στην έκδοση του δανείου...Όσο για τη πιστωτική καταλαβαίνετε πια ότι αρκεί ένα τηλέφωνο, μερικές φωτοτυπίες μία πλαστή υπογραφή κι έτοιμη η κάρτα!!!!!
Κι ενώ για να γίνουν αυτές οι παρανομίες από την ελαφροσυνείδητη υπάλληλο και τις εμπλεκόμενες εταιρίες χρειάστηκε χρόνος ρεκόρ (μη προλάβει την απατεωνιά κανείς άλλος), τώρα όλοι χρονοτριβούν!!! Η τράπεζα “μελετά” ακόμη την υπόθεση, η “υπάλληλος” εργάζεται απρόσκοπτα, μέχρι σήμερα, στην ευυπόληπτη κατά τ άλλα εταιρεία προώθησης τραπεζικών προϊόντων ενώ παράλληλα η ίδια η εταιρία δεν έχει μπει καν στον κόπο να με πάρει ένα τηλέφωνο, έστω έτσι εθιμοτυπικά. Εν ολίγης όλοι μαζί κάνουν τις πάπιες!!!! Απ ότι φαίνεται, πρέπει να πάρω κι εγώ τη (κρητική) κουμπούρα μου και να πάω για πάπιες στην Αθήνα!!!!
Ας σημειωθεί εδώ, ότι ΚΑΝΕΝΑ από τα εμπορικά καταστήματα δεν ζήτησε ταυτότητα από την πελάτισα για επιβεβαίωση των στοιχείων της με αυτά της κάρτας!!!(E ρε, πάπιες η Αθήνα!!!!!)
Το εξωφρενικότερο είναι ότι κανείς δε ξέρει ούτε μπορεί να μάθει τι άλλο έχει κάνει ή κάνει ακόμα με το όνομά μου και με τα στοιχεία άλλων πελατών – θυμάτων η συγκεκριμένη υπάλληλος.
Για το πόσο απατεώνας είναι η συγκεκριμένη υπάλληλος και τις ευθύνες που προκύπτουν για τις εμπλεκόμενες εταιρίες θα αποφασίσει πλέον η δικαιοσύνη αλλά τα ερωτήματα, και η προσωπική μου Οδύσσεια δε σταματούν εκεί.
Μέχρι σήμερα, και ποιός ξέρει μέχρι πότε, όχι μόνο είμαι θύμα μιας εφτακάθαρης απάτης αλλά μπλέχτηκα και σε μια χρονοβόρα & κοστοβόρα διαδικασία με εξώδικα και μυνήσεις προς όλους τους εμπλεκομένους, κατάθεση στον Εισαγγελέα, καταστροφή της πιστοληπτικής μου ικανότητας κι ό,τι έπεται, (με τα φαινομενικά ανεξόφλητα χρέη μπαίνω στη μαύρη λίστα του συστήματος Τειρεσίας...).
Τελικά λοιπόν αφού είναι τόσο εύκολο ένας πολίτης να πέσει θύμα σε μία τέτοια συναλλαγή, κι αφού σε μια τόσο εφτακάθαρη απάτη πρέπει να πληρώσει τόσο υψηλό τίμημα για να βγάλει άκρη και να βρεί το δίκιο του, τι είναι καλύτερο, να απαγορευτούν οι τηλεφωνικές τραπεζικές συναλλαγές ή να επιτραπεί το κυνήγι “πάπιας”???


ΥΓ Τα στοιχεία των τραπεζών, των συνεργατών τους και της συγκεκριμένης υπαλλήλου δεν τα αναφέρω γιατί η υπόθεση βρίσκεται στο γραφείο του Εισαγγελέα."


Κατερινάρα πέρα από τη πλακίτσα ελπίζω να πάνε όλα καλά και να δκαιωθείς δικαστικά.
Α και να μας επισκευτείς σύντομα. :-)


Υ.Γ. Το όρος της φωτογραφίας είναι τα ΙΜΑΛΑΙΑ, η υψηλότερη οροσειρά στον πλανήτη Γη!!!!!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ομολογώ ότι μόλις το πρωτοδιάβασα σοκαρίστηκα, και μάλιστα το διάβασα αμέσως ξανά 2η φορά ..
Το χειρότερο σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να αρχίσει κάποιος να δίνει συμβουλές, κ μάλιστα κατόπιν εορτής..

Μπορώ μόνο να ευχηθώ να περάσει το δυνατον γρηγορότερα, και όσο γίνεται πιο ανώδυνα αυτή η κατάσταση και να πάνε όλα καλά..

--Κατερίνα--^-^