Σάββατο 26 Ιανουαρίου 2008

Η ΕΞΟΥΣΙΑ σέρνει ένα καράβι από νινιά


Σόρυ για την ολιγοήμερη απουσία μου από το blog, αλλά αυτό το διάστημα, κατανάλωνα φαιά ουσία προσπαθώντας να πείσω "πράσινους" ομοϊδεάτες μου, για την ορθότητα των θέσεων Βγενόπουλου και ότι πρέπει να φύγει πλέον αυτό το «καρκίνωμα» που λέγεται ΤΖΙΓΓΕΡ από την ομάδα μας για να δούμε ΠΡΑΣΙΝΗ ΜΕΡΑ.

ΠΟΥΛΑ, ΠΟΥΛΑ, ΠΟΥΛΑ, ΠΟΥΛΑ.........

Όσο «απουσίαζα», «φάγαμε» 4 από τους γαύρους και είχα πέσει σε βαριά μελαγχολία (ας είναι καλά τα χημικά), ο Πασχάλης αναγνώρισε τελικά το εξώγαμο του μετά την εξέταση DNA, η Κάρλα Μπρούνι τα έφτιαξε με κάποιον Σαρκοζί (παιδιά μα τον ΑΛΛΑΧ δεν είμαι ο Στέφανος Χίος, ούτε η Χριστίνα Λαμπίρη με αναρχική αμφίεση), ενώ οι δημοσιογράφοι της χώρας μας τείνουν με αργά και αποφασιστικά βήματα να δικαιώσουν τους θιασώτες του συνθήματος «ΑΛΗΤΕΣ, ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ».

Πλάκα πλάκα, με αυτή την 4η (καταραμένο νούμερο) εξουσία, να καταρρέει δεν απορεί κανείς για ποιο λόγο τα blogs γνωρίζουν περίοδο άνθησης (εκτός από το δικό μου).

Επίσης αυτό το διάστημα «απουσίας», η ΖΑΧΟ-ΠΟΥΛΙ-ΑΔΑ, τείνει να ξεπεράσει σε επεισόδια ακόμα και τη ΛΑΜΨΗ.

Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι ο Ζαχό, εκφράζει ένα μεγάλο ποσοστό της κοινωνίας μας, που δεν κάνει ότι έκανε αυτός, όχι για ηθικούς ή άλλους λόγους, αλλά μόνο και μόνο επειδή………….ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.

Μιλώντας με διάφορους ανθρώπους για θέματα ρουσφετιού, μίζας, κακής χρήσης της εξουσίας κλπ, έχω αρχίσει να πείθομαι ότι ο Έλληνας αρχίζει να «νομιμοποιεί» τη διαφθορά.

Ψηφίζουμε συντηρητικά κόμματα, ζούμε σε αποχρώσεις του γκρι, δεν σκεφτόμαστε παρά μόνο όταν είναι να κλέψουμε, σαπίζουμε μπροστά στις τηλεοράσεις κλπ κλπ και το μόνο τελικά που δίνει χρώμα στην ζωή μας είναι το ΠΟΥΛΙ ΜΑΣ.

Μήπως τελικά είναι ο ΚΟΙΝΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑΣΤΗΣ?

Ε?

Δεν υπάρχουν σχόλια: