Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2008

"Ακόμα προσπαθώ"

Κάτω δεξιά (φτου κακιά λέξη) στο blog μου, έχω έναν παγκόσμιο χάρτη (φωτό πάνω). Δείχνει από ποια σημεία του μάταιου τούτου κόσμου είναι οι «επισκέπτες» μου.

Τη μερίδα του λέοντος έχουν η Ελλάδα φυσικά, μετά η Κύπρος μας, η Αγγλία, η Γερμανία, το Βέλγιο και……. οι ΗΠΑ (δυτική και κεντρική).

Έπειδή τόσο καιρό βλέπω κάτι κόκκινες κουκιδίτσες να "μεγαλώνουν" και επειδή για μένα δεν είστε "κουκίδες" ή στατιστικά στοιχεία αλλά ΑΝΘΡΩΠΟΙ που ζητάτε επικοινωνία, προβληματισμό και γιατί όχι και ολίγη διασκέδαση (στο βαθμό που αυτό το blog μπορεί να την προσφέρει), θέλω να σας ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, να σας πω ένα ΓΕΙΑ και να σας “αφιερώσω” το παρακάτω τραγούδι των ΠΥΞ ΛΑΞ (είναι από την τελευταία τους συναυλία στον Λυκαβητό) το οποίο είναι από τα αγαπημένα μου:

ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ KAI ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: